21.04.2020
https://studfile.net/preview/5285395/page:9/
Д/з опрацювати матеріал, підручник , дати відповіді на контрольні питання.
Технічне обслуговування гальмівної системи
https://works.doklad.ru/view/2FpIvUYQs6A.htmlhttps://studfile.net/preview/5285395/page:9/
Д/з опрацювати матеріал, підручник , дати відповіді на контрольні питання.
1.Який пристрій в гальмівному приводі дозволяє гальмувати причіп (напівпричіп) раніше автомобіля, щоб запобігти набіг причепа (напівпричепа) на автомобіль:
- комбінований кран
- захисний клапан
- регулятор тиску
- допоміжна
- запасна
- стоянкова
- робоча
3.Які гальмівні механізми, в залежності від конструкції обертових робочих деталей, застосовують на автомобілях:
- барабанні і дискові
- стрічкові і барабанні
- стрічкові і дискові
Діагностування несправностей двигуна автомобіля
Д/з опрацювати матеріал, підручник , дати відповіді на контрольні питання.
1. Як проводиться перевірка компрессії двигуна ?
2. Діагностика циліндропоршневої групи ?
23.04.2020
23.04.2020
Діагностування несправностей системи запалювання, системи мащення та системи охолодження двигуна.
Д/з опрацювати матеріал, підручник.
24.04.2020
Діагностування несправностей системи живлення двигуна
Д/з опрацювати матеріал, підручник.
https://studopedia.su/2_41188_diagnostika-sistemi-zhivlennya.html
https://studfile.net/preview/5721095/page:18/
https://studfile.net/preview/5721095/page:18/
Д/з опрацювати матеріал, підручник.
Технологічні картки
27.04.20
Ремонт кривоштпно-шатунного і газорозподільного механізмів двигуна
Д/з опрацювати матеріал, теми
28.04.2020
Метод проведення уроку:
вправи: виконання прийомів, операцій.
Вирішення виробничих операцій.
Метод проведення уроку:
вправи: виконання прийомів, операцій.
Вирішення виробничих операцій.
Метод проведення уроку:
вправи: виконання прийомів, операцій.
Вирішення виробничих операцій.
Метод проведення уроку:
вправи: виконання прийомів, операцій.
Вирішення виробничих операцій.
Використовуючи мал. 15.4 назвіть схеми встановлення півосей в залежності від способу їх встановлення в картері моста та опишіть їх використання.
Технологічні картки
27.04.20
Ремонт кривоштпно-шатунного і газорозподільного механізмів двигуна
ПЛАН
уроку виробничого навчання
Дата проведення: 27.04.2020р
Тема уроку: РЕМОНТ КРИВОШИПНО-ШАТУННОГО І ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОГО МЕХАНІЗМІВ ДВИГУНА.
Мета: навчальна
Мета уроку: Навчити та закріпити знання учнів набуті на теоретичних заняттях. Набути практичних вмінь та навиків при проведенні ремонту шатунно-поршневої групи.
виховна – виховувати бережне ставлення до інструменту та спецодягу. Охайність. Формувати навички і бажання працювати за обраною професією.
Метод проведення уроку:
вправи: виконання прийомів, операцій.
Вирішення виробничих операцій.
Хід уроку:
I. Організаційна частина
1. Перевірка наявності учнів на уроці.
II. Вступний інструктаж
Що таке робочий цикл?
Особливості будови 4-х циліндрового двигуна
Принцип роботи 4-х циліндрового двигуна
Навчальна мета: Навчити учнів ремонту шатунно-поршневої групи. Навчити встановлювати вкладиші корінних та техніки безпеки.
Розвиваюча мета: Розвивати вміння, самостійно приймати рішення та навики систематичного самоконтролю.
Виховна мета: Виховувати в учнів бережливе відношення до інструментів, майна майстерні, матеріалів та спецодягу.Тип уроку: засвоєння навиків та умінь
2. Перевірка зовнішнього вигляду учнівНашою метою є навчитись ремонту шатунно-поршневої групи.Навчитись встановлювати вкладиші корінних та шатунних підшипників з дотриманням правильної організації робочого місця та техніки безпеки.
Яке призначення двигуна внутрішнього згорання?
Які бувають двигуни внутрішнього згорання?
Які основні системи є в двигуна внутрішнього згорання?
Пояснення нового матеріалу провести за планом:Призначення кривошипно – шатунного механізму Основні несправності КШМ їх ознаки і причини виникнення і способиусунення Видача завдань та інструкційно-технологічних карт- правильність виконання трудовихприйомів роботи;- вміння користуванняінструкційно-технологічними картами;- надати допомогу невстигаючимучням;- видати і пояснити додатковезавдання найбільш встигаючим учням:зміну, та перевірити знання учнів за допомогою інтерактивної вправи „Впіймай помилку. Самоконтроль”
III. Самостійна робота учнів
IV. Поточний інструктаж
Цільові обходи робочих місць учнів з метою перевірки:
- організації робочого місця учнів;
- дотримання правил ОП;
Індивідуальна робота з учнями:
Оцінка робіт учнів
4. Прибирання робочих місць.V. Заключний інструктаж Підвести підсумки роботи групи заОголосити результати Дати характеристику роботі кожного учня. Вказати на характерні помилки допущені вроботі і способи їх усунення.
Повідомлення домашнього завдання. Прийняття робочих місць після прибирання.Домашнє завдання: Ознайомитись з будовою тароботою кривошипно – шатунного механізму використовуючи Інтернет матеріали.
Технологічні картки
Інструкційна карта
Навчальна мета: Навчити учнів ремонту шатунно-поршневої групи. Навчити встановлювати вкладиші корінних та техніки безпеки.
Розвиваюча мета: Розвивати вміння, самостійно приймати рішення та навики систематичного самоконтролю.
Виховна мета: Виховувати в учнів бережливе відношення до інструментів, майна майстерні, матеріалів та спецодягу.Тип уроку: засвоєння навиків та умінь
2. Перевірка зовнішнього вигляду учнівНашою метою є навчитись ремонту шатунно-поршневої групи.Навчитись встановлювати вкладиші корінних та шатунних підшипників з дотриманням правильної організації робочого місця та техніки безпеки.
Яке призначення двигуна внутрішнього згорання?
Які бувають двигуни внутрішнього згорання?
Які основні системи є в двигуна внутрішнього згорання?
Пояснення нового матеріалу провести за планом:Призначення кривошипно – шатунного механізму Основні несправності КШМ їх ознаки і причини виникнення і способиусунення Видача завдань та інструкційно-технологічних карт- правильність виконання трудовихприйомів роботи;- вміння користуванняінструкційно-технологічними картами;- надати допомогу невстигаючимучням;- видати і пояснити додатковезавдання найбільш встигаючим учням:зміну, та перевірити знання учнів за допомогою інтерактивної вправи „Впіймай помилку. Самоконтроль”
III. Самостійна робота учнів
IV. Поточний інструктаж
Цільові обходи робочих місць учнів з метою перевірки:
- організації робочого місця учнів;
- дотримання правил ОП;
Індивідуальна робота з учнями:
Оцінка робіт учнів
4. Прибирання робочих місць.V. Заключний інструктаж Підвести підсумки роботи групи заОголосити результати Дати характеристику роботі кожного учня. Вказати на характерні помилки допущені вроботі і способи їх усунення.
Повідомлення домашнього завдання. Прийняття робочих місць після прибирання.Домашнє завдання: Ознайомитись з будовою тароботою кривошипно – шатунного механізму використовуючи Інтернет матеріали.
Технологічні картки
Д/з опрацювати матеріал, теми
28.04.2020
Ремонт системи змащення та охолодження
ПЛАН
уроку
виробничого навчання
Дата
проведення: 28.04.2020р
Тема
уроку: ремонт систем охолодження та змащення двигуна.
Мета: навчальна
Мета уроку: Навчити та закріпити
знання учнів набуті на теоретичних заняттях. Набути практичних вмінь та навиків
при проведенні ремонту систем охолодження
та змащення двигуна.
виховна – виховувати бережне ставлення до
інструменту та спецодягу. Охайність. Формувати навички і бажання працювати за
обраною професією.
Метод проведення уроку:
вправи: виконання прийомів, операцій.
Вирішення виробничих операцій.
Хід
уроку:
I. Організаційна частина
1. Перевірка наявності учнів на уроці.
II. Вступний інструктаж
1.Значення системи змащення.
I. Організаційна частина
1. Перевірка наявності учнів на уроці.
II. Вступний інструктаж
1.Значення системи змащення.
2.Значення системи охолодження.
Навчальна мета: Навчити учнів ремонту
системи змащення та системи охолодження.
Розвиваюча мета:
Розвивати вміння, самостійно приймати рішення та навики систематичного
самоконтролю.
Виховна мета:
Виховувати в учнів бережливе відношення до інструментів, майна майстерні,
матеріалів та спецодягу.
Тип уроку: засвоєння
навиків та умінь
2. Перевірка
зовнішнього вигляду учнів.
Нашою метою є навчитись
ремонту системи змащення та системи
охолодження.
Яке призначення
системи змащення?
Яке призначення системи охолодження?
Які основні системи є в двигуна внутрішнього згорання?
Яке призначення системи охолодження?
Які основні системи є в двигуна внутрішнього згорання?
Пояснення нового матеріалу
провести за планом: Призначення системи
змащення та системи охолодження.
Видача
завдань та інструкційно-технологічних карт
-
правильність виконання трудових прийомів роботи;
-
вміння користування інструкційно-технологічними картами;
-
надати допомогу невстигаючим учням;
-
видати і пояснити додаткове завдання найбільш встигаючим учням: зміну, та
перевірити знання учнів за допомогою інтерактивної вправи „Впіймай помилку.
Самоконтроль”
III. Самостійна
робота учнів
IV. Поточний інструктаж
Цільові обходи робочих місць учнів з метою перевірки:
- організації робочого місця учнів;
- дотримання правил ОП;
Індивідуальна робота з учнями:
Оцінка робіт учнів
Прибирання робочих місць.
IV. Поточний інструктаж
Цільові обходи робочих місць учнів з метою перевірки:
- організації робочого місця учнів;
- дотримання правил ОП;
Індивідуальна робота з учнями:
Оцінка робіт учнів
Прибирання робочих місць.
V. Заключний
інструктаж
Підвести підсумки
роботи групи.
Оголосити результати
Дати
характеристику роботі кожного учня.
Вказати на характерні
помилки допущені в роботі і способи їх усунення.
Повідомлення домашнього завдання.
Повідомлення домашнього завдання.
Прийняття
робочих місць після прибирання.
Домашнє завдання: Ознайомитись з будовою системи змащення та
охолодження.
29.04.2020
Ремонт системи живлення двигуна
ПЛАН
уроку виробничого навчання
Дата проведення: 29.04.2020р
Тема уроку: ремонт системи живлення двигуна.
Мета: навчальна
Мета уроку: Навчити та закріпити знання учнів набуті на теоретичних заняттях. Набути практичних вмінь та навиків при проведенні ремонту системи живлення двигуна.
виховна – виховувати бережне ставлення до інструменту та спецодягу. Охайність. Формувати навички і бажання працювати за обраною професією.
Метод проведення уроку:
вправи: виконання прийомів, операцій.
Вирішення виробничих операцій.
Хід уроку: I. Організаційна частина
1. Перевірка наявності учнів на уроці.
II. Вступний інструктаж
1. Перевірка наявності учнів на уроці.
II. Вступний інструктаж
Навчальна мета: Навчити учнів ремонту системи живлення двигуна.
Розвиваюча мета: Розвивати вміння, самостійно приймати рішення та навики систематичного самоконтролю.
Виховна мета: Виховувати в учнів бережливе відношення до інструментів, майна майстерні, матеріалів та спецодягу.
Тип уроку: засвоєння навиків та умінь
2. Перевірка зовнішнього вигляду учнів.
Нашою метою є навчитись ремонту системи живлення двигуна.
Пояснення нового матеріалу провести за планом: Призначення системи живлення двигуна.
Видача завдань та інструкційно-технологічних карт
- правильність виконання трудових прийомів роботи;
- вміння користування інструкційно-технологічними картами;
- надати допомогу невстигаючим учням;
- видати і пояснити додаткове завдання найбільш встигаючим учням: зміну, та перевірити знання учнів за допомогою інтерактивної вправи „Впіймай помилку. Самоконтроль”
III. Самостійна робота учнів IV. Поточний інструктаж
Цільові обходи робочих місць учнів з метою перевірки:
- організації робочого місця учнів;
- дотримання правил ОП;
Індивідуальна робота з учнями:
Оцінка робіт учнів
Прибирання робочих місць.
Цільові обходи робочих місць учнів з метою перевірки:
- організації робочого місця учнів;
- дотримання правил ОП;
Індивідуальна робота з учнями:
Оцінка робіт учнів
Прибирання робочих місць.
V. Заключний інструктаж
Підвести підсумки роботи групи.
Оголосити результати
Дати характеристику роботі кожного учня.
Вказати на характерні помилки допущені в роботі і способи їх усунення.
Повідомлення домашнього завдання.
Повідомлення домашнього завдання.
Прийняття робочих місць після прибирання.
Домашнє завдання: Ознайомитись з будовою системи живлення двигуна.
Інструкційна карта
Карбюратор. Система живлення.
30.04.2020
Ремонт приладів електроустаткування автомобіля
ПЛАН
уроку виробничого навчання
Дата проведення: 30.04.2020р
Тема уроку: ремонт приладів електроустаткування автомобіля.
Мета: навчальна
Мета уроку: Навчити та закріпити знання учнів набуті на теоретичних заняттях. Набути практичних вмінь та навиків при проведенні ремонту приладів електроустасткування автомобіля.
виховна – виховувати бережне ставлення до інструменту та спецодягу. Охайність. Формувати навички і бажання працювати за обраною професією.
Метод проведення уроку:
вправи: виконання прийомів, операцій.
Вирішення виробничих операцій.
Хід уроку: I. Організаційна частина
1. Перевірка наявності учнів на уроці.
II. Вступний інструктаж
1. Перевірка наявності учнів на уроці.
II. Вступний інструктаж
Навчальна мета: Навчити учнів ремонту приладів електроустасткування автомобіля.
Розвиваюча мета: Розвивати вміння, самостійно приймати рішення та навики систематичного самоконтролю.
Виховна мета: Виховувати в учнів бережливе відношення до інструментів, майна майстерні, матеріалів та спецодягу.
Тип уроку: засвоєння навиків та умінь
2. Перевірка зовнішнього вигляду учнів.
Нашою метою є навчитись ремонту приладів електроустасткування автомобіля.
Пояснення нового матеріалу провести за планом: Призначення приладів електроустасткування автомобіля.
Видача завдань та інструкційно-технологічних карт
- правильність виконання трудових прийомів роботи;
- вміння користування інструкційно-технологічними картами;
- надати допомогу невстигаючим учням;
- видати і пояснити додаткове завдання найбільш встигаючим учням: зміну, та перевірити знання учнів за допомогою інтерактивної вправи „Впіймай помилку. Самоконтроль”
III. Самостійна робота учнів IV. Поточний інструктаж
Цільові обходи робочих місць учнів з метою перевірки:
- організації робочого місця учнів;
- дотримання правил ОП;
Індивідуальна робота з учнями:
Оцінка робіт учнів
Прибирання робочих місць.
Цільові обходи робочих місць учнів з метою перевірки:
- організації робочого місця учнів;
- дотримання правил ОП;
Індивідуальна робота з учнями:
Оцінка робіт учнів
Прибирання робочих місць.
V. Заключний інструктаж
Підвести підсумки роботи групи.
Оголосити результати
Дати характеристику роботі кожного учня.
Вказати на характерні помилки допущені в роботі і способи їх усунення.
Повідомлення домашнього завдання.
Повідомлення домашнього завдання.
Прийняття робочих місць після прибирання.
Домашнє завдання: Ознайомитись з будовою приладів електроустасткування автомобіля.
Інструкційна карта
Стартер. Електрообладенення. Часткове розбирання, вивчення будови і роботи, ремонт, складання вузлів і механізмів.
04.05.2020
Ремонт коробки передач автомобіля
ПЛАН
уроку виробничого навчання
Дата проведення: 04.05.2020р
Тема уроку: Ремонт коробки передач автомобіля
Мета: навчальна
Мета уроку: Навчити та закріпити знання учнів набуті на теоретичних заняттях. Набути практичних вмінь та навиків при проведенні ремонту коробки передач автомобіля.
виховна – виховувати бережне ставлення до інструменту та спецодягу. Охайність. Формувати навички і бажання працювати за обраною професією.
Метод проведення уроку:
вправи: виконання прийомів, операцій.
Вирішення виробничих операцій.
Хід уроку: I. Організаційна частина
1. Перевірка наявності учнів на уроці.
II. Вступний інструктаж
1. Перевірка наявності учнів на уроці.
II. Вступний інструктаж
Навчальна мета: Навчити учнів ремонту коробки передач автомобіля.
Розвиваюча мета: Розвивати вміння, самостійно приймати рішення та навики систематичного самоконтролю.
Виховна мета: Виховувати в учнів бережливе відношення до інструментів, майна майстерні, матеріалів та спецодягу.
Тип уроку: засвоєння навиків та умінь
2. Перевірка зовнішнього вигляду учнів.
Нашою метою є навчитись ремонту коробки передач автомобіля.
Пояснення нового матеріалу провести за планом: Призначення коробки передач автомобіля.
Видача завдань та інструкційно-технологічних карт
- правильність виконання трудових прийомів роботи;
- вміння користування інструкційно-технологічними картами;
- надати допомогу невстигаючим учням;
- видати і пояснити додаткове завдання найбільш встигаючим учням: зміну, та перевірити знання учнів за допомогою інтерактивної вправи „Впіймай помилку. Самоконтроль”
III. Самостійна робота учнів IV. Поточний інструктаж
Цільові обходи робочих місць учнів з метою перевірки:
- організації робочого місця учнів;
- дотримання правил ОП;
Індивідуальна робота з учнями:
Оцінка робіт учнів
Прибирання робочих місць.
Цільові обходи робочих місць учнів з метою перевірки:
- організації робочого місця учнів;
- дотримання правил ОП;
Індивідуальна робота з учнями:
Оцінка робіт учнів
Прибирання робочих місць.
V. Заключний інструктаж
Підвести підсумки роботи групи.
Оголосити результати
Дати характеристику роботі кожного учня.
Вказати на характерні помилки допущені в роботі і способи їх усунення.
Повідомлення домашнього завдання.
Повідомлення домашнього завдання.
Прийняття робочих місць після прибирання.
Домашнє завдання: Ознайомитись з будовою коробки передач автомобіля.
05.05.2020
Ремонт карданної передачі, головної передачі автомобіля.
ПЛАН
уроку виробничого навчання
Дата проведення: 05.05.2020р
Тема уроку: Ремонт карданної передачі, головної передачі автомобіля.
Мета: навчальна
Мета уроку: Навчити та закріпити знання учнів набуті на теоретичних заняттях. Набути практичних вмінь та навиків при проведенні ремонту карданної передачі, головної передачі автомобіля.
виховна – виховувати бережне ставлення до інструменту та спецодягу. Охайність. Формувати навички і бажання працювати за обраною професією.
Метод проведення уроку:
вправи: виконання прийомів, операцій.
Вирішення виробничих операцій.
Хід уроку: I. Організаційна частина
1. Перевірка наявності учнів на уроці.
II. Вступний інструктаж
Навчальна мета: Навчити учнів ремонту карданної передачі, головної передачі автомобіля.
Розвиваюча мета: Розвивати вміння, самостійно приймати рішення та навики систематичного самоконтролю.
Виховна мета: Виховувати в учнів бережливе відношення до інструментів, майна майстерні, матеріалів та спецодягу.
Тип уроку: засвоєння навиків та умінь
2. Перевірка зовнішнього вигляду учнів.
Нашою метою є навчитись ремонту карданної передачі, головної передачі автомобіля.
Пояснення нового матеріалу провести за планом: Призначення карданної передачі, головної передачі автомобіля.
Видача завдань та інструкційно-технологічних карт
- правильність виконання трудових прийомів роботи;
- вміння користування інструкційно-технологічними картами;
- надати допомогу невстигаючим учням;
- видати і пояснити додаткове завдання найбільш встигаючим учням: зміну, та перевірити знання учнів за допомогою інтерактивної вправи „Впіймай помилку. Самоконтроль”
III. Самостійна робота учнів IV. Поточний інструктаж
Цільові обходи робочих місць учнів з метою перевірки:
- організації робочого місця учнів;
- дотримання правил ОП;
Індивідуальна робота з учнями:
Оцінка робіт учнів
Прибирання робочих місць.
V. Заключний інструктаж
Підвести підсумки роботи групи.
Оголосити результати
Дати характеристику роботі кожного учня.
Вказати на характерні помилки допущені в роботі і способи їх усунення.
Повідомлення домашнього завдання.
Прийняття робочих місць після прибирання.
Домашнє завдання: Ознайомитись з будовою карданної передачі, головної передачі автомобіля.
Інструкційна карта
06.05.2020
Ремонт диференціала, напівосей, бортової передачі автомобіля.
ПЛАН
уроку виробничого навчання
Дата проведення: 06.05.2020р
Тема уроку: Ремонт диференціала, напівосей, бортової передачі автомобіля.
Мета: навчальна
Мета уроку: Навчити та закріпити знання учнів набуті на теоретичних заняттях. Набути практичних вмінь та навиків при проведенні ремонту диференціала, напівосей, бортової передачі автомобіля.
виховна – виховувати бережне ставлення до інструменту та спецодягу. Охайність. Формувати навички і бажання працювати за обраною професією.
Метод проведення уроку:
вправи: виконання прийомів, операцій.
Вирішення виробничих операцій.
Хід уроку: I. Організаційна частина
1. Перевірка наявності учнів на уроці.
II. Вступний інструктаж
Навчальна мета: Навчити учнів ремонту диференціала, напівосей, бортової передачі автомобіля.
Розвиваюча мета: Розвивати вміння, самостійно приймати рішення та навики систематичного самоконтролю.
Виховна мета: Виховувати в учнів бережливе відношення до інструментів, майна майстерні, матеріалів та спецодягу.
Тип уроку: засвоєння навиків та умінь
2. Перевірка зовнішнього вигляду учнів.
Нашою метою є навчитись ремонту диференціала, напівосей, бортової передачі автомобіля.
Пояснення нового матеріалу провести за планом: Призначення карданної передачі, головної передачі автомобіля.
Видача завдань та інструкційно-технологічних карт
- правильність виконання трудових прийомів роботи;
- вміння користування інструкційно-технологічними картами;
- надати допомогу невстигаючим учням;
- видати і пояснити додаткове завдання найбільш встигаючим учням: зміну, та перевірити знання учнів за допомогою інтерактивної вправи „Впіймай помилку. Самоконтроль”
III. Самостійна робота учнів IV. Поточний інструктаж
Цільові обходи робочих місць учнів з метою перевірки:
- організації робочого місця учнів;
- дотримання правил ОП;
Індивідуальна робота з учнями:
Оцінка робіт учнів
Прибирання робочих місць.
V. Заключний інструктаж
Підвести підсумки роботи групи.
Оголосити результати
Дати характеристику роботі кожного учня.
Вказати на характерні помилки допущені в роботі і способи їх усунення.
Повідомлення домашнього завдання.
Прийняття робочих місць після прибирання.
Домашнє завдання: Ознайомитись з будовою диференціала, напівосей, бортової передачі автомобіля.
Інструкційна карта
Інструкційна карта
Особливості будови і спряжень
(заповнюється в ході заняття) На мал. 15.1 назвіть типи головних передач та опишіть їх переваги і недоліки
Мал. 15.1 Типи головних передача а- б- в-
1-ведуча конічна шестерня; 2-ведена конічна шестерня; 3-ведуча циліндрична шестерня; 4-ведена циліндрична шестерня.
За допомогою мал. 15.2 опишіть конструкцію та дію симетричного диференціала.
Мал. 15.2 Деталі симетричного диференціалу
1,5-чашки диференціала; 2,7-шайби; 3-півосьові зубчасті колеса; 4-сателіти; 6-болт кріплення чашок
диференціала; 8-хрестовина Відповідь:___________________________________________________
1,5-чашки диференціала; 2,7-шайби; 3-півосьові зубчасті колеса; 4-сателіти; 6-болт кріплення чашок
диференціала; 8-хрестовина Відповідь:___________________________________________________
Мал. 15.3 Кінцева передача планетарного типу (МАЗ-5335)
1-сонячна шестерня; 2-сателіти; 3-водило; 4-осі сателітів; 5-коронна шестерня; 6-маточина колеса; 7-піввісь; 8-кришка
Використовуючи мал. 15.4 назвіть схеми встановлення півосей в залежності від способу їх встановлення в картері моста та опишіть їх використання.
Мал. 15.4 Схема встановлення півосей а-
б-
Відповідь:
Контрольні питання
Чим регулюються конічні підшипники ведучого вала головної передачі автомобіля ГАЗ-53?
Чим регулюється зазор між зубами шестерень головної передачі Автомобіля ГАЗ-53?
07.05.2020
Ремонт ходової частини автомобіля.
ПЛАН
уроку виробничого навчання
Дата проведення: 07.05.2020р
Тема уроку: Ремонт ходової частини автомобіля.
Мета: навчальна
Мета уроку: Навчити та закріпити знання учнів набуті на теоретичних заняттях. Набути практичних вмінь та навиків при проведенні ремонту ходової частини автомобіля.
виховна – виховувати бережне ставлення до інструменту та спецодягу. Охайність. Формувати навички і бажання працювати за обраною професією.
Метод проведення уроку:
вправи: виконання прийомів, операцій.
Вирішення виробничих операцій.
Хід уроку:
I. Організаційна частина
I. Організаційна частина
1. Перевірка наявності учнів на уроці.
II. Вступний інструктаж
Навчальна мета: Навчити учнів ремонту ходової частини автомобіля.
Розвиваюча мета: Розвивати вміння, самостійно приймати рішення та навики систематичного самоконтролю.
Виховна мета: Виховувати в учнів бережливе відношення до інструментів, майна майстерні, матеріалів та спецодягу.
Тип уроку: засвоєння навиків та умінь
2. Перевірка зовнішнього вигляду учнів.
Нашою метою є навчитись ремонту ходової частини автомобіля.
Пояснення нового матеріалу провести за планом: Призначення ходової частини автомобіля.
Видача завдань та інструкційно-технологічних карт
- правильність виконання трудових прийомів роботи;
- вміння користування інструкційно-технологічними картами;
- надати допомогу невстигаючим учням;
- видати і пояснити додаткове завдання найбільш встигаючим учням: зміну, та перевірити знання учнів за допомогою інтерактивної вправи „Впіймай помилку. Самоконтроль”
III. Самостійна робота учнів IV. Поточний інструктаж
Цільові обходи робочих місць учнів з метою перевірки:
- організації робочого місця учнів;
- дотримання правил ОП;
Індивідуальна робота з учнями:
Оцінка робіт учнів
Прибирання робочих місць.
V. Заключний інструктаж
Підвести підсумки роботи групи.
Оголосити результати
Дати характеристику роботі кожного учня.
Вказати на характерні помилки допущені в роботі і способи їх усунення.
Повідомлення домашнього завдання.
Прийняття робочих місць після прибирання.
Домашнє завдання: Ознайомитись з будовою ходової частини автомобіля.
Тема: Передня незалежна
підвіска. Підвіска. Часткове розбирання, вивчення будови й роботи, ремонт, складання вузлів і механізмів.
Ремонт рульового управління автомобіля.
ПЛАН
уроку виробничого навчання
Дата проведення: 08.05.2020р
Тема уроку: Ремонт рульового управління автомобіля.
Мета: навчальна
Мета уроку: Навчити та закріпити знання учнів набуті на теоретичних заняттях. Набути практичних вмінь та навиків при проведенні ремонту рульового управління автомобіля.
виховна – виховувати бережне ставлення до інструменту та спецодягу. Охайність. Формувати навички і бажання працювати за обраною професією.
Метод проведення уроку:
вправи: виконання прийомів, операцій.
Вирішення виробничих операцій.
Хід уроку:
I. Організаційна частина
I. Організаційна частина
1. Перевірка наявності учнів на уроці.
II. Вступний інструктаж
Навчальна мета: Навчити учнів ремонту рульового управління автомобіля.
Розвиваюча мета: Розвивати вміння, самостійно приймати рішення та навики систематичного самоконтролю.
Виховна мета: Виховувати в учнів бережливе відношення до інструментів, майна майстерні, матеріалів та спецодягу.
Тип уроку: засвоєння навиків та умінь
2. Перевірка зовнішнього вигляду учнів.
Нашою метою є навчитись ремонту рульового управління автомобіля.
Пояснення нового матеріалу провести за планом: Призначення рульового управління автомобіля.
Видача завдань та інструкційно-технологічних карт
- правильність виконання трудових прийомів роботи;
- вміння користування інструкційно-технологічними картами;
- надати допомогу невстигаючим учням;
- видати і пояснити додаткове завдання найбільш встигаючим учням: зміну, та перевірити знання учнів за допомогою інтерактивної вправи „Впіймай помилку. Самоконтроль”
III. Самостійна робота учнів IV. Поточний інструктаж
Цільові обходи робочих місць учнів з метою перевірки:
- організації робочого місця учнів;
- дотримання правил ОП;
Індивідуальна робота з учнями:
Оцінка робіт учнів
Прибирання робочих місць.
V. Заключний інструктаж
Підвести підсумки роботи групи.
Оголосити результати
Дати характеристику роботі кожного учня.
Вказати на характерні помилки допущені в роботі і способи їх усунення.
Повідомлення домашнього завдання.
Прийняття робочих місць після прибирання.
Домашнє завдання: Ознайомитись з будовою рульового управління автомобіля.
12.05.2020
Ремонт гальмової системи.
ПЛАН
уроку виробничого навчання
Дата проведення: 12.05.2020р
Тема уроку: Ремонт гальмової системи.
Мета: навчальна
Мета уроку: Навчити та закріпити знання учнів набуті на теоретичних заняттях. Набути практичних вмінь та навиків при проведенні ремонту гальмової системи.
виховна – виховувати бережне ставлення до інструменту та спецодягу. Охайність. Формувати навички і бажання працювати за обраною професією.
Метод проведення уроку:
вправи: виконання прийомів, операцій.
Вирішення виробничих операцій.
Хід уроку:
I. Організаційна частина
I. Організаційна частина
1. Перевірка наявності учнів на уроці.
II. Вступний інструктаж
Навчальна мета: Навчити учнів ремонту гальмової системи.
Розвиваюча мета: Розвивати вміння, самостійно приймати рішення та навики систематичного самоконтролю.
Виховна мета: Виховувати в учнів бережливе відношення до інструментів, майна майстерні, матеріалів та спецодягу.
Тип уроку: засвоєння навиків та умінь
2. Перевірка зовнішнього вигляду учнів.
Нашою метою є навчитись ремонту гальмової системи.
Пояснення нового матеріалу провести за планом: Призначення гальмової системи.
Видача завдань та інструкційно-технологічних карт
- правильність виконання трудових прийомів роботи;
- вміння користування інструкційно-технологічними картами;
- надати допомогу невстигаючим учням;
- видати і пояснити додаткове завдання найбільш встигаючим учням: зміну, та перевірити знання учнів за допомогою інтерактивної вправи „Впіймай помилку. Самоконтроль”
III. Самостійна робота учнів IV. Поточний інструктаж
Цільові обходи робочих місць учнів з метою перевірки:
- організації робочого місця учнів;
- дотримання правил ОП;
Індивідуальна робота з учнями:
Оцінка робіт учнів
Прибирання робочих місць.
V. Заключний інструктаж
Підвести підсумки роботи групи.
Оголосити результати
Дати характеристику роботі кожного учня.
Вказати на характерні помилки допущені в роботі і способи їх усунення.
Повідомлення домашнього завдання.
Прийняття робочих місць після прибирання.
Домашнє завдання: Ознайомитись з будовою гальмової системи.
13.05.2020
Розбирання, складання кривошипно-шатунного і газорозподільного механізмів двигуна.
Розбирання, складання кривошипно-шатунного і газорозподільного механізмів двигуна.
ПЛАН
уроку виробничого навчання
Дата проведення: 13.05.2020р
Тема уроку: Розбирання, складання кривошипно-шатунного і газорозподільного механізмів двигуна.
Мета: навчальна
Мета уроку: Навчити та закріпити знання учнів набуті на теоретичних заняттях. Набути практичних вмінь та навиків при проведенні розбирання, складання кривошипно-шатунного і газорозподільного механізмів двигуна.
виховна – виховувати бережне ставлення до інструменту та спецодягу. Охайність. Формувати навички і бажання працювати за обраною професією.
Метод проведення уроку:
вправи: виконання прийомів, операцій.
Вирішення виробничих операцій.
Хід уроку:
I. Організаційна частина
I. Організаційна частина
1. Перевірка наявності учнів на уроці.
II. Вступний інструктаж
Навчальна мета: Навчити учнів розбиранню, складанню кривошипно-шатунного і газорозподільного механізмів двигуна.
виховна – виховувати бережне ставлення.
Розвиваюча мета: Розвивати вміння, самостійно приймати рішення та навики систематичного самоконтролю.
Виховна мета: Виховувати в учнів бережливе відношення до інструментів, майна майстерні, матеріалів та спецодягу.
Тип уроку: засвоєння навиків та умінь
2. Перевірка зовнішнього вигляду учнів.
Нашою метою є навчитись ремонту гальмової системи.
Пояснення нового матеріалу провести за планом: Призначення кривошипно-шатунного і газорозподільного механізмів двигуна.
Видача завдань та інструкційно-технологічних карт
- правильність виконання трудових прийомів роботи;
- вміння користування інструкційно-технологічними картами;
- надати допомогу невстигаючим учням;
- видати і пояснити додаткове завдання найбільш встигаючим учням: зміну, та перевірити знання учнів за допомогою інтерактивної вправи „Впіймай помилку. Самоконтроль”
III. Самостійна робота учнів IV. Поточний інструктаж
Цільові обходи робочих місць учнів з метою перевірки:
- організації робочого місця учнів;
- дотримання правил ОП;
Індивідуальна робота з учнями:
Оцінка робіт учнів
Прибирання робочих місць.
V. Заключний інструктаж
Підвести підсумки роботи групи.
Оголосити результати
Дати характеристику роботі кожного учня.
Вказати на характерні помилки допущені в роботі і способи їх усунення.
Повідомлення домашнього завдання.
Прийняття робочих місць після прибирання.
14.05.2020
Розбирання, складання систем охолодження та змащення двигуна.
Розбирання, складання систем охолодження та змащення двигуна.
ПЛАН
уроку виробничого навчання
Дата проведення: 14.05.2020р
Тема уроку: Розбирання, складання систем охолодження та змащення двигуна.
Мета: навчальна
Мета уроку: Навчити та закріпити знання учнів набуті на теоретичних заняттях. Набути практичних вмінь та навиків при проведенні розбирання, складання систем охолодження та змащення двигуна.
виховна – виховувати бережне ставлення до інструменту та спецодягу. Охайність. Формувати навички і бажання працювати за обраною професією.
Метод проведення уроку:
вправи: виконання прийомів, операцій.
Вирішення виробничих операцій.
Хід уроку:
I. Організаційна частина
I. Організаційна частина
1. Перевірка наявності учнів на уроці.
II. Вступний інструктаж
Навчальна мета: Навчити учнів розбиранню, складанню систем охолодження та змащення двигуна.
виховна – виховувати бережне ставлення.
Розвиваюча мета: Розвивати вміння, самостійно приймати рішення та навики систематичного самоконтролю.
Виховна мета: Виховувати в учнів бережливе відношення до інструментів, майна майстерні, матеріалів та спецодягу.
Тип уроку: засвоєння навиків та умінь
2. Перевірка зовнішнього вигляду учнів.
Нашою метою є навчитись розбирати та складати системи охолодження та змащення двигуна.
Пояснення нового матеріалу провести за планом: Призначення систем охолодження та змащення двигуна.
Видача завдань та інструкційно-технологічних карт
- правильність виконання трудових прийомів роботи;
- вміння користування інструкційно-технологічними картами;
- надати допомогу невстигаючим учням;
- видати і пояснити додаткове завдання найбільш встигаючим учням: зміну, та перевірити знання учнів за допомогою інтерактивної вправи „Впіймай помилку. Самоконтроль”
III. Самостійна робота учнів IV. Поточний інструктаж
Цільові обходи робочих місць учнів з метою перевірки:
- організації робочого місця учнів;
- дотримання правил ОП;
Індивідуальна робота з учнями:
Оцінка робіт учнів
Прибирання робочих місць.
V. Заключний інструктаж
Підвести підсумки роботи групи.
Оголосити результати
Дати характеристику роботі кожного учня.
Вказати на характерні помилки допущені в роботі і способи їх усунення.
Повідомлення домашнього завдання.
Прийняття робочих місць після прибирання.
Домашнє завдання: Ознайомитись з будовою систем охолодження та змащення двигуна.
15.05.2020
Розбирання, складання системи живлення двигуна.
Розбирання, складання системи живлення двигуна.
ПЛАН
уроку виробничого навчання
Дата проведення: 15.05.2020р.
Тема уроку: Розбирання, складання системи живлення двигуна.
Мета: навчальна
Мета уроку: Навчити та закріпити знання учнів набуті на теоретичних заняттях. Набути практичних вмінь та навиків при проведенні розбирання, складання системи живлення двигуна.
виховна – виховувати бережне ставлення до інструменту та спецодягу. Охайність. Формувати навички і бажання працювати за обраною професією.
Метод проведення уроку:
вправи: виконання прийомів, операцій.
Вирішення виробничих операцій.
Хід уроку:
I. Організаційна частина
I. Організаційна частина
1. Перевірка наявності учнів на уроці.
II. Вступний інструктаж
Навчальна мета: Навчити учнів розбиранню, складанню системи живлення двигуна.
виховна – виховувати бережне ставлення.
Розвиваюча мета: Розвивати вміння, самостійно приймати рішення та навики систематичного самоконтролю.
Виховна мета: Виховувати в учнів бережливе відношення до інструментів, майна майстерні, матеріалів та спецодягу.
Тип уроку: засвоєння навиків та умінь
2. Перевірка зовнішнього вигляду учнів.
Нашою метою є навчитись розбирати та складати систему живлення двигуна.
Пояснення нового матеріалу провести за планом: Призначення системи живлення двигуна.
Видача завдань та інструкційно-технологічних карт
- правильність виконання трудових прийомів роботи;
- вміння користування інструкційно-технологічними картами;
- надати допомогу невстигаючим учням;
- видати і пояснити додаткове завдання найбільш встигаючим учням: зміну, та перевірити знання учнів за допомогою інтерактивної вправи „Впіймай помилку. Самоконтроль”
III. Самостійна робота учнів IV. Поточний інструктаж
Цільові обходи робочих місць учнів з метою перевірки:
- організації робочого місця учнів;
- дотримання правил ОП;
Індивідуальна робота з учнями:
Оцінка робіт учнів
Прибирання робочих місць.
V. Заключний інструктаж
Підвести підсумки роботи групи.
Оголосити результати
Дати характеристику роботі кожного учня.
Вказати на характерні помилки допущені в роботі і способи їх усунення.
Повідомлення домашнього завдання.
Прийняття робочих місць після прибирання.
Домашнє завдання: Ознайомитись з будовою системи живлення двигуна.
18.05.2020
Розбирання, складання приладів електроустаткування автомобіля.
Розбирання, складання приладів електроустаткування автомобіля.
ПЛАН
уроку виробничого навчання
Дата проведення: 18.05.2020р.
Тема уроку: Розбирання, складання приладів електроустаткування автомобіля.
Мета: навчальна
Мета уроку: Навчити та закріпити знання учнів набуті на теоретичних заняттях. Набути практичних вмінь та навиків при проведенні розбиранні, складанні приладів електроустаткування автомобіля.
виховна – виховувати бережне ставлення до інструменту та спецодягу. Охайність. Формувати навички і бажання працювати за обраною професією.
Метод проведення уроку:
вправи: виконання прийомів, операцій.
Вирішення виробничих операцій.
Хід уроку:
I. Організаційна частина
I. Організаційна частина
1. Перевірка наявності учнів на уроці.
II. Вступний інструктаж
Навчальна мета: Навчити учнів розбиранню, складанню приладів електроустаткування автомобіля.
виховна – виховувати бережне ставлення.
Розвиваюча мета: Розвивати вміння, самостійно приймати рішення та навики систематичного самоконтролю.
Виховна мета: Виховувати в учнів бережливе відношення до інструментів, майна майстерні, матеріалів та спецодягу.
Тип уроку: засвоєння навиків та умінь
2. Перевірка зовнішнього вигляду учнів.
Нашою метою є навчитись розбирати та складати прилади електроустаткування автомобіля.
Пояснення нового матеріалу провести за планом: Призначення приладів електроустаткування автомобіля.
Видача завдань та інструкційно-технологічних карт
- правильність виконання трудових прийомів роботи;
- вміння користування інструкційно-технологічними картами;
- надати допомогу невстигаючим учням;
- видати і пояснити додаткове завдання найбільш встигаючим учням: зміну, та перевірити знання учнів за допомогою інтерактивної вправи „Впіймай помилку. Самоконтроль”
III. Самостійна робота учнів IV. Поточний інструктаж
Цільові обходи робочих місць учнів з метою перевірки:
- організації робочого місця учнів;
- дотримання правил ОП;
Індивідуальна робота з учнями:
Оцінка робіт учнів
Прибирання робочих місць.
V. Заключний інструктаж
Підвести підсумки роботи групи.
Оголосити результати
Дати характеристику роботі кожного учня.
Вказати на характерні помилки допущені в роботі і способи їх усунення.
Повідомлення домашнього завдання.
Прийняття робочих місць після прибирання.
19.05.2020
Розбирання, складання коробки передач автомобіля.
Розбирання, складання коробки передач автомобіля.
ПЛАН
уроку виробничого навчання
Дата проведення: 19.05.2020р.
Тема уроку: Розбирання, складання коробки передач автомобіля.
Мета: навчальна
Мета уроку: Навчити та закріпити знання учнів набуті на теоретичних заняттях. Набути практичних вмінь та навиків при проведенні розбиранні, складанні коробки передач автомобіля.
виховна – виховувати бережне ставлення до інструменту та спецодягу. Охайність. Формувати навички і бажання працювати за обраною професією.
Метод проведення уроку:
вправи: виконання прийомів, операцій.
Вирішення виробничих операцій.
Хід уроку:
I. Організаційна частина
I. Організаційна частина
1. Перевірка наявності учнів на уроці.
II. Вступний інструктаж
Навчальна мета: Навчити учнів розбиранню, складанню коробки передач автомобіля.
виховна – виховувати бережне ставлення.
Розвиваюча мета: Розвивати вміння, самостійно приймати рішення та навики систематичного самоконтролю.
Виховна мета: Виховувати в учнів бережливе відношення до інструментів, майна майстерні, матеріалів та спецодягу.
Тип уроку: засвоєння навиків та умінь
2. Перевірка зовнішнього вигляду учнів.
Нашою метою є навчитись розбирати та складати коробку передач автомобіля.
Пояснення нового матеріалу провести за планом: Призначення коробки передач автомобіля..
Видача завдань та інструкційно-технологічних карт
- правильність виконання трудових прийомів роботи;
- вміння користування інструкційно-технологічними картами;
- надати допомогу невстигаючим учням;
- видати і пояснити додаткове завдання найбільш встигаючим учням: зміну, та перевірити знання учнів за допомогою інтерактивної вправи „Впіймай помилку. Самоконтроль”
III. Самостійна робота учнів IV. Поточний інструктаж
Цільові обходи робочих місць учнів з метою перевірки:
- організації робочого місця учнів;
- дотримання правил ОП;
Індивідуальна робота з учнями:
Оцінка робіт учнів
Прибирання робочих місць.
V. Заключний інструктаж
Підвести підсумки роботи групи.
Оголосити результати
Дати характеристику роботі кожного учня.
Вказати на характерні помилки допущені в роботі і способи їх усунення.
Повідомлення домашнього завдання.
Прийняття робочих місць після прибирання.
Домашнє завдання: Ознайомитись з будовою коробки передач автомобіля.
20.05.2020
Розбирання, складання карданної передачі та головної передачі автомобіля.
Розбирання, складання карданної передачі та головної передачі автомобіля.
ПЛАН
уроку виробничого навчання
Дата проведення: 20.05.2020р.
Тема уроку: Розбирання, складання карданної передачі та головної передачі автомобіля.
Мета: навчальна
Мета уроку: Навчити та закріпити знання учнів набуті на теоретичних заняттях. Набути практичних вмінь та навиків при проведенні розбиранні, складанні карданної передачі та головної передачі автомобіля.
виховна – виховувати бережне ставлення до інструменту та спецодягу. Охайність. Формувати навички і бажання працювати за обраною професією.
Метод проведення уроку:
вправи: виконання прийомів, операцій.
Вирішення виробничих операцій.
Хід уроку:
I. Організаційна частина
I. Організаційна частина
1. Перевірка наявності учнів на уроці.
II. Вступний інструктаж
Навчальна мета: Навчити учнів розбиранню, складанню карданної передачі та головної передачі автомобіля.
виховна – виховувати бережне ставлення.
Розвиваюча мета: Розвивати вміння, самостійно приймати рішення та навики систематичного самоконтролю.
Виховна мета: Виховувати в учнів бережливе відношення до інструментів, майна майстерні, матеріалів та спецодягу.
Тип уроку: засвоєння навиків та умінь
2. Перевірка зовнішнього вигляду учнів.
Нашою метою є навчитись розбирати та складати карданну передачу та головну передачу автомобіля.
Пояснення нового матеріалу провести за планом: Призначення карданної передачі та головної передачі автомобіля.
Видача завдань та інструкційно-технологічних карт
- правильність виконання трудових прийомів роботи;
- вміння користування інструкційно-технологічними картами;
- надати допомогу невстигаючим учням;
- видати і пояснити додаткове завдання найбільш встигаючим учням: зміну, та перевірити знання учнів за допомогою інтерактивної вправи „Впіймай помилку. Самоконтроль”
III. Самостійна робота учнів IV. Поточний інструктаж
Цільові обходи робочих місць учнів з метою перевірки:
- організації робочого місця учнів;
- дотримання правил ОП;
Індивідуальна робота з учнями:
Оцінка робіт учнів
Прибирання робочих місць.
V. Заключний інструктаж
Підвести підсумки роботи групи.
Оголосити результати
Дати характеристику роботі кожного учня.
Вказати на характерні помилки допущені в роботі і способи їх усунення.
Повідомлення домашнього завдання.
Прийняття робочих місць після прибирання.
Домашнє завдання: Ознайомитись з будовою карданної передачі та головної передачі автомобіля.
Інструкційна карта
21.05.2020
Розбирання, складання диференціала, напівосей, бортової передачі автомобіля.
Розбирання, складання диференціала, напівосей, бортової передачі автомобіля.
ПЛАН
уроку виробничого навчання
Дата проведення: 21.05.2020р.
Тема уроку: Розбирання, складання диференціала, напівосей, бортової передачі автомобіля.
Мета: навчальна
Мета уроку: Навчити та закріпити знання учнів набуті на теоретичних заняттях. Набути практичних вмінь та навиків при проведенні розбиранні, складанні диференціала, напівосей, бортової передачі автомобіля.
виховна – виховувати бережне ставлення до інструменту та спецодягу. Охайність. Формувати навички і бажання працювати за обраною професією.
Метод проведення уроку:
вправи: виконання прийомів, операцій.
Вирішення виробничих операцій.
Хід уроку:
I. Організаційна частина
I. Організаційна частина
1. Перевірка наявності учнів на уроці.
II. Вступний інструктаж
Навчальна мета: Навчити учнів розбиранню, складанню диференціала, напівосей, бортової передачі автомобіля.
виховна – виховувати бережне ставлення.
Розвиваюча мета: Розвивати вміння, самостійно приймати рішення та навики систематичного самоконтролю.
Виховна мета: Виховувати в учнів бережливе відношення до інструментів, майна майстерні, матеріалів та спецодягу.
Тип уроку: засвоєння навиків та умінь
2. Перевірка зовнішнього вигляду учнів.
Нашою метою є навчитись розбирати та складати прилади диференціала, напівосей, бортової передачі автомобіля.
Пояснення нового матеріалу провести за планом: Призначення приладів диференціала, напівосей, бортової передачі автомобіля.
Видача завдань та інструкційно-технологічних карт
- правильність виконання трудових прийомів роботи;
- вміння користування інструкційно-технологічними картами;
- надати допомогу невстигаючим учням;
- видати і пояснити додаткове завдання найбільш встигаючим учням: зміну, та перевірити знання учнів за допомогою інтерактивної вправи „Впіймай помилку. Самоконтроль”
III. Самостійна робота учнів IV. Поточний інструктаж
Цільові обходи робочих місць учнів з метою перевірки:
- організації робочого місця учнів;
- дотримання правил ОП;
Індивідуальна робота з учнями:
Оцінка робіт учнів
Прибирання робочих місць.
V. Заключний інструктаж
Підвести підсумки роботи групи.
Оголосити результати
Дати характеристику роботі кожного учня.
Вказати на характерні помилки допущені в роботі і способи їх усунення.
Повідомлення домашнього завдання.
Прийняття робочих місць після прибирання.
Домашнє завдання: Ознайомитись з будовою приладів диференціала, напівосей, бортової передачі автомобіля.
Інструкційна карта
22.05.2020
Розбирання, складання ходової частини автомобіля.
Розбирання, складання ходової частини автомобіля.
ПЛАН
уроку виробничого навчання
Дата проведення: 22.05.2020р.
Тема уроку: Розбирання, складання ходової частини автомобіля.
Мета: навчальна
Мета уроку: Навчити та закріпити знання учнів набуті на теоретичних заняттях. Набути практичних вмінь та навиків при проведенні розбиранні, складанні ходової частини автомобіля.
виховна – виховувати бережне ставлення до інструменту та спецодягу. Охайність. Формувати навички і бажання працювати за обраною професією.
Метод проведення уроку:
вправи: виконання прийомів, операцій.
Вирішення виробничих операцій.
Хід уроку:
I. Організаційна частина
I. Організаційна частина
1. Перевірка наявності учнів на уроці.
II. Вступний інструктаж
Навчальна мета: Навчити учнів розбиранню, складанню ходової частини автомобіля.
виховна – виховувати бережне ставлення.
Розвиваюча мета: Розвивати вміння, самостійно приймати рішення та навики систематичного самоконтролю.
Виховна мета: Виховувати в учнів бережливе відношення до інструментів, майна майстерні, матеріалів та спецодягу.
Тип уроку: засвоєння навиків та умінь
2. Перевірка зовнішнього вигляду учнів.
Нашою метою є навчитись розбирати та складати прилади ходової частини автомобіля.
Пояснення нового матеріалу провести за планом: Призначення приладів ходової частини автомобіля.
Видача завдань та інструкційно-технологічних карт
- правильність виконання трудових прийомів роботи;
- вміння користування інструкційно-технологічними картами;
- надати допомогу невстигаючим учням;
- видати і пояснити додаткове завдання найбільш встигаючим учням: зміну, та перевірити знання учнів за допомогою інтерактивної вправи „Впіймай помилку. Самоконтроль”
III. Самостійна робота учнів IV. Поточний інструктаж
Цільові обходи робочих місць учнів з метою перевірки:
- організації робочого місця учнів;
- дотримання правил ОП;
Індивідуальна робота з учнями:
Оцінка робіт учнів
Прибирання робочих місць.
V. Заключний інструктаж
Підвести підсумки роботи групи.
Оголосити результати
Дати характеристику роботі кожного учня.
Вказати на характерні помилки допущені в роботі і способи їх усунення.
Повідомлення домашнього завдання.
Прийняття робочих місць після прибирання.
Домашнє завдання: Ознайомитись з будовою ходової частини автомобіля.
Інструкційна карта
Інструкційна карта
Немає коментарів:
Дописати коментар